fredag 10 april 2009

Härlig dag med min härliga unge.

Igår hade jag min lilla Smilla hos mig fast det är pappavecka. Eftersom det var påsklov och jag var ledig bestämde vi att Smilla skulle vara hos mig.
Jag har längtat så mycket efter barnen denna veckan. Vet inte varför jag har längtat speciellt mycket just nu men det var så skönt att träffa dem och hålla om deras små fina kroppar.
På förmiddagen tog vi det lugnt, vi låg och pratade och så kollade vi på wipeout och skrattade tillsammans som vi brukar. Det är så härligt att känna det där speciella bandet mellan mor och dotter som ingenting i världen rår på.
Känner mig så lyckligt lottad att jag har fått TRE underbara tjejer.
På lunchen åkte vi ut till pappa och han bjöd på påskbuffé på Rådmannen i Alvesta. Trevligt och Smilla var jätteduktig.
Därefter åkte vi direkt till dagens höjdpunkt. En eftermiddag på LEOS lekland.
Vi hade bestämt träff med Eva, Ella och Tintin. Ungarna hade jättekul och vi mammor fick oss en pratstund om livets vedermödor.
En trevlig dag som skapade ännu mer längtan efter tjejerna. En bidragande orsak till min längtan tror jag är att nu när det är fint väder är hela gården full med ungar och då är det så konstigt när mina inte är där också.
Jag lämnade Smilla hos Johan och åkte sen till Karro för ett långt samtal om livet och KÄRLEKEN...
Kram Anna

Inga kommentarer: